Blogi

Kuken blogissa avaamme markkinoinnin ajankohtaisia ilmiöitä, tarjoamme viestinnän vinkkejä ja kerromme onnistumisistamme.

6.9.2024

Instagram uudistuu! Päivitetyt ominaisuudet, kuten laajennettu karusellijulkaisu ja reels-videoihin lisätyt ääniraidat helpottavat merkittävästi palvelun käyttöä. Lisäksi ne tarjoavat käyttäjille entistä enemmän luovia mahdollisuuksia.

Mira Virtanen keltaisella taustalla
Mira Virtanen
Digital marketing specialist

content creation

marketing plans

campaign management

social media platforms

Mira Virtanen keltaisella taustalla

Mira Virtanen
Digital marketing specialist

content creation

marketing plans

campaign management

social media platforms

3.9.2024

Kuken jatkuvan kumppanuuden malli tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ulkoistaa markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto Kukelle. Se tuo monin tavoin lisäarvoa liiketoiminnallesi ja vapauttaa aikaa oman ydinbisneksesi hoitamiseen.

18.6.2024

Messut ovat yhä tärkeä foorumi yritysten ja organisaatioiden näkyvyydelle. Siellä tavataan tuttuja asiakkaita ja tutustutaan uusiin. Matkaan ei pidä lähteä suin päin, vaan ensin kannattaa miettiä mitä messuilta tavoittelet, miten siellä esiinnyt ja miten messut suunnittelet.

 

Matti Wikberg sinisellä taustalla
Matti Wikberg
Sales manager, Partner

project management

key customer management

Matti Wikberg sinisellä taustalla

Matti Wikberg
Sales manager, Partner

project management

key customer management

5.6.2024

Briiffi (engl. brief) eli ohjeistus tai toimeksianto on tärkeä työkalu tuloksellisen ja tehokkaan markkinoinnin tekemisessä. Sen tarkoitus on muokata asiakkaan ja mainostoimiston välisestä yhteistyöstä investointi, joka vastaa ennalta määrättyihin tavoitteisiin.

15.11.2023

Vaikuttajayhteistyön keskiössä on tavoite luoda aitoa ja vaikuttavaa sisältöä, joka resonoi sekä brändin että vaikuttajan yleisön kanssa. Tämän saavuttamiseksi on tärkeää sopia pelisäännöistä, jotka varmistavat yhteistyön läpinäkyvyyden, rehellisyyden ja laadukkuuden mainostettavan brändin asiakkaille.

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla
Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla

Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

13.11.2023

Vaikuttajamarkkinoinnista on tullut yleisimpiä digimarkkinoinnin muotoja. Sen avulla mainostaja voi tehokkaasti tavoittaa kohdeyleisönsä ja tehostaa brändiään. Vaikuttajayhteistyöhön ei kuitenkaan kannata lähteä suin päin, vaan siihen on syytä varata aikaa ja resursseja, sillä onnistunut vaikuttajakampanja pitää sisällään useita vaiheita.

Vaikuttajamarkkinoinnin kumppanina toimimme linkkinä sinun ja vaikuttajien välillä. Autamme myös yhteistyösopimusten neuvottelussa ja kampanjan toteutuksen seurannassa.

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla
Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

Kukka Kalin vaaleanpunaisella taustalla

Kukka Kalin
CEO, Partner

sales

HR

financials

Arkisto

Kiinnostuitko?

Jätä yhteydenottopyyntö

Tilaa uutiskirje