Kuken blogissa avaamme markkinoinnin ajankohtaisia ilmiöitä, tarjoamme viestinnän vinkkejä ja kerromme onnistumisistamme.
Instagram uudistuu! Päivitetyt ominaisuudet, kuten laajennettu karusellijulkaisu ja reels-videoihin lisätyt ääniraidat helpottavat merkittävästi palvelun käyttöä. Lisäksi ne tarjoavat käyttäjille entistä enemmän luovia mahdollisuuksia.

Mira Virtanen
Digital marketing specialist
content creation
marketing plans
campaign management
social media platforms

Mira Virtanen
Digital marketing specialist
content creation
marketing plans
campaign management
social media platforms
Kuken jatkuvan kumppanuuden malli tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ulkoistaa markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto Kukelle. Se tuo monin tavoin lisäarvoa liiketoiminnallesi ja vapauttaa aikaa oman ydinbisneksesi hoitamiseen.
Messut ovat yhä tärkeä foorumi yritysten ja organisaatioiden näkyvyydelle. Siellä tavataan tuttuja asiakkaita ja tutustutaan uusiin. Matkaan ei pidä lähteä suin päin, vaan ensin kannattaa miettiä mitä messuilta tavoittelet, miten siellä esiinnyt ja miten messut suunnittelet.

Matti Wikberg
Sales manager, Partner
project management
key customer management

Matti Wikberg
Sales manager, Partner
project management
key customer management
Briiffi (engl. brief) eli ohjeistus tai toimeksianto on tärkeä työkalu tuloksellisen ja tehokkaan markkinoinnin tekemisessä. Sen tarkoitus on muokata asiakkaan ja mainostoimiston välisestä yhteistyöstä investointi, joka vastaa ennalta määrättyihin tavoitteisiin.
Somejätti Facebookissa liikkuu paljon kalastelu- ja huijausviestejä, jotka varoittavat tilin sulkeutumisesta ja kutsuvat vahvistamaan tilin pitkän hiljaiselon jälkeen. Useimmiten häirintä kohdistuu yritystileihin. Henkilötietojen luovutuspyyntöihin kannattaa suhtauta varauksella, sillä ne saattavat myöhemmin kostautua hakkerointina tai identiteettivarkautena. Kuke kertoo, miten väistät kalasteluyritykset.

Kukka Kalin
CEO, Partner
sales
HR
financials

Kukka Kalin
CEO, Partner
sales
HR
financials
Vaikuttajayhteistyön keskiössä on tavoite luoda aitoa ja vaikuttavaa sisältöä, joka resonoi sekä brändin että vaikuttajan yleisön kanssa. Tämän saavuttamiseksi on tärkeää sopia pelisäännöistä, jotka varmistavat yhteistyön läpinäkyvyyden, rehellisyyden ja laadukkuuden mainostettavan brändin asiakkaille.

Kukka Kalin
CEO, Partner
sales
HR
financials

Kukka Kalin
CEO, Partner
sales
HR
financials