Create the space.
Uusi brändi-ilme kestävän liiketoiminnan konsulttiyritykselle
Yrityksen ympäriltä puuttui visuaalinen brändi ja verkkosivut. Tiiviillä yhteistyöllä muokkasimme abstraktista sosiaalisen kestävyyden (social sustainability) käsitteestä Yeppikselle brändi-ilmeen. Samalla teimme verkkosivuista alustan, jossa kasvu, hyvinvointi ja oppiminen eivät ole vain sanahelinää, vaan ne tukevat Yeppistä tavoitteessaan: "Yeppis luo tilan, jossa kasvu, hyvinvointi ja oppiminen mahdollistuu" kuten Yeppiksen verkkosivuilla kerrotaan.
Tavoitteena kukoistava brändi-ilme abstraktille kokonaisuudelle
Yeppis tarjoaa työelämän palveluja, joiden on tarkoitus luoda tila yritysten liiketoiminnan ja niiden työntekijöiden kasvulle. Kuke sai luovan vapauden vahvistaa tätä tarkoitusta. Keskusteluissa asiakkaan kanssa syntyi brändi, joka toimii kasvun metaforana; kehitys kumpuaa juurista ja kukoistaa kasvillisuuden tavoin.





Brändi-ilme toimii yrityksen arvojen peilinä
Lanseerattu ilme kuvastaa Yeppiksen ydinarvoja: kesätää kehitystä, ihmislähtöisyyttä ja yhteisöllistä työskentelytapaa. Ilme heijastaa yrityksen halua tuoda kestävän kehityksen ja sosiaalisen kestävyyden periaatteet vahvasti osaksi modernia ja tuloksellista työelämää.
Ydinarvoista rohkeaan luovaan vapauteen
Yeppiksen brändin synnyttämisen inspiraationa toimi ydinarvot: kestävä kehitys, luontoyhteys, myötätunto, itsetuntemus ja ihmislähtöisyys. Tunnuksessa (logossa) heijastuu ajatus tilan luomisesta ja orgaanisesta työympäristöstä, jota Yeppis on mukana luomassa yhdessä asiakkaidensa kanssa. Tunnuksen muodosta voi erottaa luonnosta tuttua muotokieltä. Visuaaliseen ilmeeseen kuuluvat kuvitetut, taideteoksenomaiset abstraktit ikonit, jotka antavat katsojalle vapauden tulkintaan.





Lopputuloksena syntynyt visuaalinen ilme on selkeä ja helposti lähestyttävä. Se luo tilaa kasvulle ja muutokselle - juuri niin kuin Yeppiskin.



Uusi ilme koottuna yksien kansien väliin
Yrityksen ympäriltä puuttui visuaalinen brändi ja verkkosivut. Tiiviillä yhteistyöllä muokkasimme abstraktista sosiaalisen kestävyyden (social sustainability) käsitteestä Yeppikselle brändi-ilmeen. Samalla teimme verkkosivuista alustan, jossa kasvu, hyvinvointi ja oppiminen eivät ole vain sanahelinää, vaan ne tukevat Yeppistä tavoitteessaan: "Yeppis luo tilan, jossa kasvu, hyvinvointi ja oppiminen mahdollistuu" kuten Yeppiksen verkkosivuilla kerrotaan.