Selvitä toimivimmat hakusanasi Google Ads -raportointityökalulla

Google Adsin raportointityökalu tarjoaa valtavan määrän kampanjoitasi koskevia tietoja, joita yhdistelemällä saat rahanarvoisia vinkkejä mainostesi optimointiin.

Google Ads ja Google Analytics -tilit kannattaa liittää toisiinsa, kuten Ads kampanjaa hallitessa auliiisti kehottaa. Luettelen syitä miksi näin kannattaa toimia tämän viestin lopussa. Ensin itse asiaan: 

Google tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia verkkomainostajalle. Google Ads -tilin kautta voit tavoittaa yrityksestäsi kiinnostuneita asiakkaita hakumainoksilla, display-mainoksilla ja videomainoksilla.

Google Analytics on asennettu. Mitä seuraavaksi? Tässä muutamia vinkkejä hyödyllisen tiedon esiin saamiseksi. 

Kirjaudu Google Analytics -tiliin osoitteessa https://analytics.google.com. Jos sinulla ei ole Google Account -tiliä, klikkaa "Luo tili", toimi ohjeiden mukaan ja palaa Google Analyticsin kirjautumissivulle.