Uusi Google Analytics 4 on täällä. Paluuta vanhaan ei ole, koska uusi datamalli on aikaa kestävä ja järjestelmä korjaa monia vanhan Analyticsin ongelmia. Vai onko paluuta sittenkin?
Google Adsin raportointityökalu tarjoaa valtavan määrän kampanjoitasi koskevia tietoja, joita yhdistelemällä saat rahanarvoisia vinkkejä mainostesi optimointiin.
Google Ads ja Google Analytics -tilit kannattaa liittää toisiinsa, kuten Ads kampanjaa hallitessa auliiisti kehottaa. Luettelen syitä miksi näin kannattaa toimia tämän viestin lopussa. Ensin itse asiaan:
Google tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia verkkomainostajalle. Google Ads -tilin kautta voit tavoittaa yrityksestäsi kiinnostuneita asiakkaita hakumainoksilla, display-mainoksilla ja videomainoksilla.
Google Analytics on asennettu. Mitä seuraavaksi? Tässä muutamia vinkkejä hyödyllisen tiedon esiin saamiseksi.
Kirjaudu Google Analytics -tiliin osoitteessa https://analytics.google.com. Jos sinulla ei ole Google Account -tiliä, klikkaa "Luo tili", toimi ohjeiden mukaan ja palaa Google Analyticsin kirjautumissivulle.