Google Ads ja Google Analytics -tilit kannattaa liittää toisiinsa, kuten Ads kampanjaa hallitessa auliiisti kehottaa. Luettelen syitä miksi näin kannattaa toimia tämän viestin lopussa. Ensin itse asiaan: 

Oikeat avainsanat eivät yksin tuo näkyvyyttä Googlen tekstimainoksille. Kun Googlen mainoshuutokaupassa ratkaistaan, mitkä mainokset saavat näkyvyyttä Googlen hakutuloksissa, vaikuttaa myös hintatarjous eli bid mainoksen sijoitukseen.

Google tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia verkkomainostajalle. Google Ads -tilin kautta voit tavoittaa yrityksestäsi kiinnostuneita asiakkaita hakumainoksilla, display-mainoksilla ja videomainoksilla.

Google Analytics on asennettu. Mitä seuraavaksi? Tässä muutamia vinkkejä hyödyllisen tiedon esiin saamiseksi. 

Kirjaudu Google Analytics -tiliin osoitteessa https://analytics.google.com. Jos sinulla ei ole Google Account -tiliä, klikkaa "Luo tili", toimi ohjeiden mukaan ja palaa Google Analyticsin kirjautumissivulle.