Selvitä toimivimmat hakusanasi Google Ads -raportointityökalulla

Google Adsin raportointityökalu tarjoaa valtavan määrän kampanjoitasi koskevia tietoja, joita yhdistelemällä saat rahanarvoisia vinkkejä mainostesi optimointiin.

Google Ads ja Google Analytics -tilit kannattaa liittää toisiinsa, kuten Ads kampanjaa hallitessa auliiisti kehottaa. Luettelen syitä miksi näin kannattaa toimia tämän viestin lopussa. Ensin itse asiaan: 

Oikeat avainsanat eivät yksin tuo näkyvyyttä Googlen tekstimainoksille. Kun Googlen mainoshuutokaupassa ratkaistaan, mitkä mainokset saavat näkyvyyttä Googlen hakutuloksissa, vaikuttaa myös hintatarjous eli bid mainoksen sijoitukseen.

Google tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia verkkomainostajalle. Google Ads -tilin kautta voit tavoittaa yrityksestäsi kiinnostuneita asiakkaita hakumainoksilla, display-mainoksilla ja videomainoksilla.